Ha érdekel, idén 125 éves a Coca-Cola. A csapból is ez folyik, arra gondoltunk olyan videókat gyűjtünk össze amik jól példázzák a Gerilla Marketinget. A Gerilla marketing nem hagyományos marketing eszköz, amely általában minimális befektetéssel maximális hatékonyságot és megtérülést ér el. A gerilla kifejezés arra utal, mint a hadviselésben a gerilla harc, azaz nem hagyományos, nem feltétlen bejáratott eszközök vagy bejáratott eszközök új célú használata.
Le a kalappal a marketing csapat előtt, ők igazán tudják, hogy kell a szívhez szólni. A legszimpatikusabb az, hogy úgy készítenek reklámot, hogy a pénzt visszaadják az embereknek, így erősítve a kapcsolatot velük.
Videókhoz katt tovább!
Boldogság kocsi- Rio de Janeiro
Különleges boldogság kocsi, csak megnyomod a gombot és kapsz valamit..
Barátság gép
Készítettek egy óriás automatát, amit csak a barátaid segítségével tudsz használni.
Szabadtéri színház- Bogota
Egy forgalmas út mellett állítottak fel egy óriás vásznat, és finomságokat osztottak a filmezéshez.
125 éves a Coca-Cola
Utolsó kommentek