Ha érdekel, a logó a legerősebb vizuális elem amely azonosítja a céget vagy a márkát. A fogyasztóknak is tanulni kell, így nem ajánlatos évente változtatni. Ebben a bejegyzésben olyan képeket mutatunk, amiken a logókat minimalizálják. Ezt most nem úgy kell érteni, hogy lekicsinyítik. Hétköznapi nyelven nem cicomázzák túl..
A minimalizmus számos művészeti ágban megjelenik, de a reklámszakmában különös jelentősége van.
A logó is képviseli a céget, egyértelművé teszi, hogy kiről van szó és kiemeli a piac többi szereplője közül. Sajnos sokan úgy gondolják, hogy feltétlenül a tevékenységnek kell megjelenni a logó grafikájában, ami nem igaz, hiszen tudjuk, hogy egy-egy finom utalás is elég, itt is igaz, a kevesebb többet ér.
Csak annyit kell eldöntened, neked melyik tetszik a legjobban?
Minden kép négy részből áll.
Balról jobbra:
1, Az eredeti verzió
2, Egy változtatással
3, A minimalista verzió
4, Csak felirat, logó nélkül
Utolsó kommentek